Élvefogó Egérfogó

Nem is tudom miért nem használja az ilyeneket minden ember, nem elég hogy állatvédő, még jól is hangzik.

“Élvefogó Egérfogó”

Már csak képet kell hozzá csatolni. Ellene vagyok az erőszaknak és a vérnek, így képtelen lennék egy NEM “Élvefogó Egérfogó” által elkapott állatkáról idebiggyeszteni bármilyen szemsértő képet, így inkább az ellenkezőjét mutatom meg, amit az kaphat, akinek van türelme egy ilyet felállítani.

A témában azért vagyok érdekelt, mert a teraszunkon ma vettük észre, hogy egy ilyen kis jószág tanyázik. Nem mintha egy putriban élnénk, de az emeletes házaknál gyakran megesik, bár nálunk szerencsére először, ha jól tudom. Sajnos nekünk is van hagyományos, nem túl állatbarát rágcsáló-csapdánk, de kifejezetten megtiltottam mindenkinek a családban, hogy ahhoz merjen nyúlni, maximum végső esetben(igazából még akkor sem).

Így hát elhatároztam hogy készítek én egyet, persze az ötlet egyáltalán nem eredeti.
A lényege, hogy fogunk egy WC papír gurigát, az egyik oldalát kilapítjuk és a végére belehelyezünk egy  rágcsáló-csalit, ami lehet sajt, szalonna, stb. Rárakjuk egy párkány, asztal, sámli, vagy bárminek a szélére, hogy ha az egér rámegy a csaliért, belezuhanjon a párkány/asztal/sámli alá rakott magas szájú vödörbe/dobozba, ahonnan nem tud kimászni.

Tegnap éjjel raktam ki és mikor ma reggel megnéztem, a WC papír gurigát a szalonnával együtt a vödörben találtam.
Több oka lehetett hogy nem sikerült. Például, hogy szabadban nehezebb egy ilyet felállítani, mert elfújja a szél, ráadásul én a terasz közepére raktam, ami szintén nem volt valami okos ötlet, tekintve hogy az egér egy sötét sarokban nagyobb biztonságban érezte volna magát a sámlin és közelében. Az is igaz, hogy nekem egy üres, lapos csillagszóró-tartó látta el a guriga feladatát és azt talán még könnyebben elfújja a szél. Viszont ha az egér még az ép állapotban lévő csapdába sem sétált bele, az egy tapasztaltabb egérre vethet gyanút.

Összességében, a tervem nem sült el jól, de mindenképpen okos aki ezt kitalálta. Legközelebb ha ilyet csinálok egy vékony falappal kezdem, ami stabilabb és nem fújja el a szél. Mindenesetre tovább próbálkozom, ha ezt azt is jelenti hogy nem aludhatok kint a teraszon, mert ott tanyázik Algernon.

Bless ya all little mouses, we r with you.:)

Hát nem édes? Mintha csak azt mondaná: ” Te most komolyan ENGEM akarsz bántani?”
Egér élvefogvaBéke emberek, óvjuk a kisegereket.

x Dorka

Vélemény, hozzászólás?

