Sweet Sixteen! – Az Édes Tizenhatos!

Oké, hogy régen írtam és oké, hogy bárki is dugja ide az orrát, merő véletlenségből, az utolsó dolog ami érdekelné, az a Blogger szülinapja, de lássuk be, aki 10.20-án lesz 16 éves, ráadásul a szülinapja a négynapos szünet legcsodálatosabb(tehát 1.) napjára esik, annak muszáj mással is megosztani eme felemelő élvényét. Nem mellesleg, mivel senki nincs itthon, akivel ünnepelhetne. Kivéve persze Aput, mert hogy ő pálinkát főz. Amiből én nem sokat fogok látni, miután kész van, de azért irigykedhettek. 🙂 Anya munkában, az egyetlen szál nővérem pedig Pesten bulizik ebben a lehengerlő őszi napsütésben. Bár szerintem még(már) alszik, úgyhogy vajmi keveset élvezhet ebből az Október végi napból. Sokan kérdezhetnétek: és a barátaid? Na igen, az egyik, akivel szívesen lennék, Angliában, a másik a Balatonon van. Nem mintha csak kettő eshetőség létezne, mert hogy csomó emberrel szívesen tölteném az időt, de higgyétek el, jobb dolguk is van nálam a hosszú hétvége első felében. 🙂 Amúgy az egyik ajándékom már megkaptam. Harry Potter és a Főnix Rendje angol, 2010-es, szemgyönyörködtető kiadásban. (Élőben még szebb)

Azonban ha hiszitek, ha nem… Nem azzal a szándékkal törtem fel újra a saját blogomat jó egy hónap után(vagy több), hogy a saját szülinapomról meséljék, amit még meg sem tartottunk(majd késő este gondolom, mikor mindenki végre hazaesik), hanem a 16-os számról általában. Meg a szerencsésekről, akik átesnek rajta.

A 16 a 15 és 17 között lévő természetes szám.
Matekosok ezt figyeljétek: négyzetszám.
A Kémiásoknak csak annyit fűznék hozzá: S.

Találtam valami számmisztikás borzalmat, de rájöttem, hogy az első mondat még egész értelmes:
“A 16-os karmikus adósság szám, – bárhol jelenjen is meg – a régi lerombolását és valami új születését ígéri.”
Na igen, eddig egy romhalmaz voltam, most hogy 16 lettem, az életem kivirágzik. Kösz, szammisztika.hu.

A következő sorok megzavarhatják egyes személyek lelki nyugalmát(amúgy a forrás az angyal-jovo.eoldal):

“Minden egyes szám sajátos rezgéssel bír, mely rezgés összefügg a jelentésével és üzenettel szolgál.”

Ezután azt fejtegeti a honlap, hogy a számok angyali jelentéssel bírnak és hogy ezen keresztül az emberek felfigyelhetnek az Angyali Üzenet fontosságára, vagy mi… A lényeg ez:

16: A saját gondolataid teremtik meg a saját valóságodat. Ha az anyagiakkal kapcsolatban csak pozitív gondolataid és elvárásaid vannak, minden szükségleted kielégítést nyer.”
Az én véleményem szerint az első mondat valami olyasmire utalhat, hogy ha mélyen elhatározok magamban valamit, akkor abból valóság is lehet. Így még egész megindító, nem?:D Viszont a második már kissé zavaros.. Ha nem gondolom azt minden pillanatban, hogy csődbe megyünk, mert az állam az adósságát rajtunk keresztül próbálják kifizetni, akkor minden szükségletem kielégítést nyer? Már érdemes volt kibírni ezt a tizenhat évet!

Bár ez a honlap nekem amúgy is elég zavaros, tekintve hogy Istennel kapcsolatos gondolatok vannak rajta, miközben a menüpontok fele az asztrológiával(csillagjóslás) és egyéb “szentségtörő” dolgokkal foglalkozik. Ebbe most nem megyek bele…

Most, hogy kiveséztük a 16-os szám jelentőségét mind a csillagok/angyalok, matek és kémia szempontjából, rátérhetünk a ZENÉ-re. 😀

Mint ahogy nagyon sok ember életében, az enyémben is jelentős szerepet tölt be a Zene. A zongorázás, a zenehallgatás, a zenekomponálás(az utóbbival utoljára nyolc évesen próbálkoztam, úgyhogy hanyagolandó) és minden, ami a témához kapcsolódik. Tekintve, hogy beléptem a 17-ik évembe(Bár ezt 16-nak mondják, mert hogy pont 16 éve születtem, vagy mi) joggal mondhatom, hogy ez a nap csakis egyedül az enyém és mivel szinte tök egyedül vagyok itthon, akár zenét is hallgathatnék. Tizenhatos zenét! (A táncos, éneklős részt inkább kivételesen kihagynám, tekintettel a szomszédokra és apámra, aki viszont a pálinka miatt bármelyik pillanatban feljöhet.)

Amúgy a tizenhatos zene alatt nem korhatárosra gondolok, hanem minden olyan számra, amiben benne van, vagy benne lehetne ez a “bűvös szám”. Mellesleg, arra is tökéletesen felhasználható, véleményem szerint, hogy ha valaki kellemes meglepetést szerezne barátjának/testvérének/gyermekének, de nem tudja, mivel dobhatná fel a bulit, nézze át ezt a rövid kis listát, amiben 16. szülinapra pont megfelelő számokat sorolok majd fel. Jó szórakozást!:)

Lesz olyan, amit valószínűleg álmotokban sem mernétek egy fiú 16. születésnapján lejátszani, bár szerintem csak jót röhögne rajtuk és még jobb hangulatot teremtenétek vele. 🙂

1. Sweet Sixteen – Édes tizenhat – Hillary Duff

2. Can’t Be Tamed – Megszelidíthetetlen – Miley Cyrus

3. Sixteen Candles – 16 gyertya – The Crests

4. You’re sixteen – Tizenhat lettél – Ringo Starr

5. Happy Birthday Sweet Sixteen! – Boldog Szülinapot Édes Tizenhatos! – Neil Sedaka

6. She Was Only Sixteen – Csak Tizenhat Volt – Sam Cooke

7. Sweet Sixteen – Édes tizenhat – Billy Idol

8. Sweet Little Sixteen – Édes Kis Tizenhatos – The Beatles

9. 16 going on 17 – 16 nemsokára 17 – Sound of Music (A Muzsika Hangja)

10. Always Sixteen – Mindig Tizenhat – Billy Ray Cyrus

Boldog Szülinapot minden tizenhatosnak!! 🙂

Megyek élvezni a sajátomat 😀

x Dorka

Vélemény, hozzászólás?

