Alternat Ív.

Akkor most egy kis kitérő, “ív” az alterzene világába, amit nem tudunk bekategorizálni, de érdekel minket annyira, hogy nem hagyjuk szívtelenül a sikátorban és ellátjuk a ” más” fogalom egy burkoltabb szinonímájával: az “alternatív” jelzővel a rasszizmus elkerülése végett

Ezzel röviden kifejtettem véleményemet eme különlegesen furcsa világról, ami szerintem vagy nagyon könnyen, vagy nagyon nehezen emészthető eleinte(én a második kategóriába tartozom), de ha beszippant, nincs menekvés. Az első pár HS7 számban még nem hallottam dallamot, most pedig már a 30y-tól a Belgáig mindenben. No ez persze nem jelenti azt, hogy hallgatom is őket. Elég gyakran járok koncertekre altermániás barátnőmnek köszönhetően, de kevés van, amit igazán szeretek…

Ezek közé tartozik a HS7(még én is meglepődtem), a Quimby, a Konyha, a Magyashegyi Underground, Frenk, etc…

A posztot valójában utolsó két befutóm miatt hoztam létre, hogy az általam kreált – az ő zenéjüket terjesztő – youtube videókat/feltöltéseket megosszam veletek a blogomon is.

Without further ado…

Frenk

Vaj és Méz

Frenk egyik leggyönyörűbb száma, melyet mástól nem is tudnék elképzelni. Amikor a jogtalanul beskatulyázott művész kimutatja a foga fehérjét:

 

Magashegyi Underground

Tegnapután c. album

Ez egy nagyon édes történet. Kozármisleny, ingyenes Magashegyi koncert. Csodálatos volt, mint mindig, utána pedig a “backstage”(a rész a sátor mellett egész konkrétan..) felé vettük az irányt, mint mindig. Nagy nehezen leállítottuk őket, ill. sajnos nem mindenkit, de Fűrész Gábor rendes volt és nem próbált azonnal elmenekülni. Egyszer csak megkérdezte: “Kell egy CD?”, vagy valami ilyesmit… Mi persze nagyban pislogtunk és nyeldekeltünk, valami olyasmit motyogva hogy igen, kééééne de nincs nálunk pénz. Ezt talán nem mondtuk, de biztos nagyon meg voltunk illetődve. Ekkor közölte, hogy ajándék és a kezünkbe nyomta, ahogy azt alapból is tervezte ( hogy mi erre miért nem gondoltunk? ). Persze azzal a kommentárral, hogy “Töltsétek fel Youtube-ra!”. Általában inkább azt hallhatja az ember befutott zenészektől, hogy “ne terjesszétek”, vagy “mondjátok másoknak is, hogy vegyenek”, de hogy töltsük fel? Hell yeah! Soha nem jutott volna eszembe hogy ezzel töltsem az időmet, de tartoztam ennyivel Gábornak… akire amúgy ezek után rá is ugrottam hogy jól megölelgessem. Nem kifejezés, hogy meglepődött. Mindenesetre szerintem feldobtuk egymás napját. 🙂

Ennek örömére íme az egész Tegnapután, hallgassátok szeretettel:

x Dorka

Vélemény, hozzászólás?

